نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3853
-
الف
+

آی فیلم2 را در اینستاگرام دنبال کنید

با دنبال کردن صفحه اینستاگرام آی فیلم2، از آخرین اخبار این شبکه اطلاع حاصل کنید.

شبکه  جهانی آی‌فیلم2 با اشتراک گذاشتن سکانس‌های جذاب فلم‌ها و سریال‌ها، آنونس سریال های جدید، جدول نشر، اعلام مهمتر‌ین اخبار فرهنگی و هنری و... با مخاطبان خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام Ifilmtv2 همراه است.

در این جا قصد داریم بخش های جذابی از فعالیت صفحه رسمی تلویزیون آی فیلم 2 را در اینستاگرام معرفی کنیم.

پست صبحگاهی و جدول نشر روزانه 

مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 در این صفحه، همه روزه در اولین ساعات روز شاهد نشر تصاویری زیبا از مناطق گردشگری و جاذبه های تاریخی و طبیعی ایران، افغانستان و تاجیکستان می باشند.

همچنان بعد از آن نیز جدول نشر سریال ها و برنامه های شبکه آی فیلم 2 نشر می شود تا مخاطبان به راحتی از ساعت نشر برنامه مورد نظر خود مطلع شوند.

سکانس های جذاب و دیدنی از سریال ها 

یکی از بخش های پرطرفدار صفحه اینستاگرام تلویزیون آی فیلم 2 ، نشر سکانس های جذاب و تماشایی از سریال های پرطرفدار ایرانی در تمامی ژانرهای درام، کمیدی، پولیسی و تاریخی می باشد.

نشر برنامه های تلویزیون آی فیلم 2 

اگر به هر دلیلی موفق به تماشای برنامه های شبکه آی فیلم 2 از جمله «پنجره آی فیلم»، «سینما آی فیلم»، «گزارش ویژه» و ... نشدید، هیچ نگرانی نداشته باشید چرا که شما می توانید بعد از زمان نشر این برنامه ها از تلویزیون، آن ها را در بخش IGTV صفحه اینستاگرام ما پیدا کنید.

نشر جدیدترین اخبار روز ایران، افغانستان و جهان

مخاطبان تلویزیون آی فیلم 2 در اینستاگرام به طور روزانه از بخش استوری ها می توانند از جدیدترین اخبار فرهنگی و هنری و سینمایی ایران، افغاستان، تاجیکستان، هند و جهان مطلع شوند و برای خواندن مکمل خبر از همان بخش مستقیما وارد وبسایت این شبکه شوند.

اگر هنوز موفق به دنبال کردن آی فیلم2 در اینستاگرام نشده اید می توانید با ورود به آدرس  instagram.com/ifilmtv2 ما را همراهی کرده و از مطالب و ویدیوهای جذاب و تماشایی که برای شما تهیه کرده ایم لذت ببرید.

م ح

نظر شما
ارسال نظر